Medewerker administratie en rapportage

Jouw profiel
Je hebt een HBO- of universitaire opleiding Bedrijfseconomie of Accountancy afgerond en je bent bereid te investeren in je verdere ontwikkeling door het eventueel volgen van een vervolgopleiding in de richting van controlling.  Daarnaast heb je twee tot drie jaar werkervaring opgedaan binnen een accountantskantoor of een soortgelijke functie. Ervaring in het werken met diverse online boekhoudsystemen is een pre en je bent in staat om het gebruik van softwarepakketten je snel eigen te maken. Je hebt een sterke affiniteit met ICT. We zijn op zoek naar een ambitieuze, nauwkeurige, flexibele en betrokken collega. Ook beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

De functie
Jouw functie is zeer divers. Je verricht allerlei werkzaamheden voor de financiële administraties van onze klanten, zoals het invoeren, controleren en verwerken van financiële documenten. Daarnaast voer je administratieve controles uit op debiteuren, crediteuren en tussenrekeningen en denkt mee over de inrichting van de financiële administraties van klanten. Je adviseert klanten over de inrichting hiervan en je onderhoudt contacten met hen over de uitvoering. Dit is veelal op ons kantoor in Enschede maar kan ook bij de klant op locatie zijn. De periodieke financiële overzichten en rapportages, journaalposten en betaaladvieslijsten verzorgen, behoren ook tot je taken. Ook is een goede dossiervorming voor de jaarrekening belangrijk. Daarom is het van belang dat je servicegericht en dienstverlenend bent ingesteld en is goede klantkennis onmisbaar in deze functie.

Ons aanbod
Wij bieden je een uitdagende baan in een jong en dynamisch kantoor met informele, open en collegiale werksfeer. Bovendien zetten wij maximaal in op jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling, zo bieden wij jou naast training on the job ook externe trainingen aan om te werken aan advies- communicatie- en presentatievaardigheden. Na eind 2017 ons kantoorpand te hebben verbouwd is er flink geïnvesteerd in een moderne kantooromgeving met aandacht voor vitaliteit door het in gebruik te nemen van flex (zit en sta) werkplekken.

Naast deze functie bieden wij je een uitstekend pakket met primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse? Solliciteer direct










Upload jouw CV + motivatie (.pdf max 1mb)




Vragen? Neem gerust contact op met Tom Franken

Tom Franken

+31614681557


Vacatures